Türkiye’de Toplumsal Cinsiyet ve Kadın Algısı Araştırması – 2016

Türkiye’deki toplumsal cinsiyet ve kadın algısına yönelik her yıl yapılan bu anket çalışması, toplumsal cinsiyet çalışmalarında karşılaştırma yapmak için bir veri tabanı oluşturmayı ve araştırmacılara bir temel oluşturmayı amaçlamaktadır. Bu nedenle, anket Türkiye’deki cinsiyet ve kadın konuları ile ilgili ilginç konulara odaklanmaktadır. Anket, yedi farklı bölümden oluşmaktadır: kadın, aile ve toplum; çalışma hayatında kadınlar; iş hayatında eşit fırsatlar; sosyal roller ve çalışma ilişkileri; kadın ve LGBTI haklarına yaklaşım; medyada kadınlar; kadınlar ve siyaset.

Amaç : Türkiye’de kamuoyunun toplumsal cinsiyet ve kadın ile ilgili konulara yaklaşımlarını saptanmıştır.

Araştırma Yöntemi : Kantitatif araştırma

Veri Toplama Tekniği : Önceden hazırlanmış soru formuna bağlı yüz yüze görüşmeler

Sunuma ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *